Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009) |
Assignatures |
CIUTADANIA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | CIUTADANIA | Codi | 12224110 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Bibliografia del Bloc 1: 1.1 Llenguatge inclusiu. GUIA DE LLENGUATGE INCLUSIU-MDA. Immigració, racisme i xenofòbia. 1.2 Representació de lesminories ètniques Marthoz, J.P. (2012). Corresponsalsde les migracions. La cobertura informativa d'un fet global. Catalunya:Pol·len edicions. 1.3 Violència iinformació Boyle, K. (2005). Part two. Reporting violence. A Media and violence (pp.57-122). London:Sage. Kellner, D. (2003). Megaspectacle: the O.J. Simpson muder trial.A Media Spectacle (pp.93-125).London: Routledge. 1.4 Violència i ficció Boyle, K. (2005). Part three. Screening violence. A Media and violence (pp.123-195). London:Sage. Kellner, D. (2010). Hollywood’s 9/11 and Spectacles of Terror. ACinema Wars (pp.98-131). Chichester(England): Wiley-Blackwell. Bibliografia del Bloc 4: 4.1 Nous escenaris de l'educació Documental La educación prohibida. http://www.educacionprohibida.com/ Superficiales: ¿que esta haciendo internet con nuestras mentes? Nicholas g. Carr , taurus, 2011 4.2. Paper de l'esport a la societat actual Corriente, Federico, y Jorge Montero: Citius, altius, fortius. El libro negro del deporte. Pepitas de Calabaza, 2011. 4.3.Drets i salut laboral Piñuel, Iñaki (2009) (en español). Liderazgo Zero.. Lid. 4.4. Desenvolupapent de projectes i divulgació de la cooperació Intermón (2005), La Realidad de la Ayuda 2004/05, Intermón, Barcelona. Bibliografia complementaria: Farocki, H. (2003). Crítica de la mirada. Buenos Aires: Gobierno de Buenos Aires. Didi-Huberman, G. (2004). Imágenes pese a todo. Memoria visual del holocausto. Barcelona: Paidós. Monegal, A. (comp.) (2007). Política y (po)ética de las imágenes de guerra. Barcelona: Paidós. Sontag, S. (2003). Ante el dolor de los demás. Madrid: Alfaguara. Código de Conducta Publicitaria de la Asociación para la Autorregulación de la Montero, M. Ética y Publicidad. Documento disponible en: Ortega, E. (2004). Laregulación publicitaria. En: E. Ortega. La comunicación
Códigos de conducta y éticaprofesional. En: Black, S. (1994). Las relaciones públicas. Wilcox, Cameron i Xifra(2006). Ética y profesionalidad. A: Wilcox et al. Relaciones Huertas, S. (2009). Les marquesturístiques de destinacions. A: J. de San Eugenio. Keogh, B. (1990). Publicparticipation in community tourism planning, Annals of Miller et al. (2010).Public understanding of sustainable tourism, Annals of Tourism Gill, R. (2007), ‘Postfeminist media culture: Elementsof a sensibility’, European Journal ofCultural Studies, 10: 2, pp. 147-166. Gill, R. (2008), ‘Empowerment/Sexism: Figuring FemaleSexual Agency in Contemporary Advertising’, Feminism& Psychology, 18: 1, pp. 35-60. Gill, R. (2009), ‘Beyond the “Sexualization ofCulture” Thesis: An Intersectional Analysis of “Sixpacks”, “Midriffs” and “HotLesbians” in Advertising’, Sexualities,12: 2, pp. 137-160. Ringrose, J. (2011), ‘Are You Sexy, Flirty, Or A Slut?Exploring ‘Sexualization’ and Siibak, A. (2010), ‘Constructing masculinity on asocial networking site. Thecase-study of visual self-presentations of young menon the profile images of SNS Rate’, Young.Nordic Journal of Youth Research,18: 4, pp. 403–425. Tortajada, I., Willem, C.,Crescenzi, L., Araüna, N. and Tellado, I. (2011), ‘Fotologs and LoveSocialisation Processes. A Conventional or a Transformative Model of Sexualityand Relationships?’, in M. Walrave, W. Heirman, S. Mels, C. Timmerman and H. Vandebosch(eds), eYouth. Balancing betweenOpportunities and Risks. Bruxelles: Peter Lang, pp. 215-232. Consell de l’Audiovisual deCatalunya (2011), El tractament de lesinformacions sobre violència en l’àmbit familiar i sobre violència masclista enels teleinformatius. Anàlisi del seguiment de les Recomanacions sobre eltractament de la violència masclista als mitjans de comunicació, Barcelona:Consell de l’Audiovisual de Catalunya-Generalitat de Catalunya. Kitzinger, J. (2004), Framing Abuse. Media Influence and Public Unerstanding of SexualViolence Against Children, London: Pluto Press. Soriano,J. (2004), ‘Las mujeres ante la información sobre violencia de género, Sphera Pública, 4, pp. 151-170. |
|
Complementària | |