2013_14
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  CREATIVITAT PUBLICITÀRIA
   Continguts
Tema Subtema
Introducció
Introducció a la creatvitat Definició. Creativitat conceptes i idees. Antecedents
Procés Creatiu.
Actituds i aptituds d’una persona creativa.
Creativitat i Publicitat L’Agència Publicitària – Estructura publicitària.
Entorn Humà: L’equip creatiu –copy, director d’art-
Redacció publicitària - Direcció d’Art
Altres departaments i la creativitat
Procés Creatiu Publicitari. Creativitat Publicitària Fase Prèvia Briefing, Estratègia Creativa, Concepte Creatiu
La materialització de la creativitat (copy, art)
Fonaments creatius publicitaris (copy, titular, slogan + layout..)
Fase Posterior: Investigació, Valoració (pre test, post test)
Tècniques creatives vs. Bloqueig
Mitjans i creativitat (premsa, exterior, TV, ràdio, internet)
Grans creatius de la història de la Publicitat (Bernbach, Ogilvy; Hopkins, Webb Young...)