2013_14
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  CREATIVITAT PUBLICITÀRIA
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Contingut teòric - pràctic.
Sessió Magistral Explicació per part del professor de les diferents tècniques de creativitat publicitària, la història de la creativitat publicitària i el marc actual de la publicitat.
Taller (arquitectura) Resolució per part de l’alumne de pràctiques en grup. Joc de rol anunciant-agència.
Presentacions / exposicions Presentació i defensa per part de l’alumne de les propostes creatives generades com a resposta a brífings concrets.
Treballs Desenvolupament de treballs individuals de caràcter gràfic i conceptual amb l’objectiu de reforçar les eines necessàries per a esdevenir director d’art.
Atenció personalitzada Voluntat d’apropament a la realitat publicitària actual: reflex pràctic de la experiència professional del professorat. Fugida d’una assignatura de Creativitat abstracta.