2023_24
Guía docente 
Facultad de Letras
A A 
castellano 
Grado en Publicidad y Relaciones Públicas (2009)
 Asignaturas
  TÉCNICAS DE MARKETING Y COMUNICACIÓN
DATOS IDENTIFICATIVOS 2023_24
Asignatura (*) TÉCNICAS DE MARKETING Y COMUNICACIÓN Código 12224113
Titulación
Grado en Publicidad y Relaciones Públicas (2009)
Ciclo
Descriptores Cr.totales Tipo Curso Periodo Horarios y datos del examen
6 Obligatoria Tercer 1Q
Modalidad y lengua de impartición Ver grupos de trabajo
Prerrequisitos
Departamento Estudios de Comunicación
Coordinador/a
JUAN APARICIO, SANTIAGO
Correo-e santiago.juan@urv.cat
Profesores/as
JUAN APARICIO, SANTIAGO
Web
Descripción general e información relevante
L'assignatura "Tècniques de màrqueting i comunicació" representa una visió general sobre els principals aspectes teòrics i pràctics d'aquest coneixement. El màrqueting és avui una disciplina crítica per al management de qualsevol empresa o organització i determina al 100% tots els projectes de comunicació que l'esmentada empresa o organització ha d'implantar. El màrqueting equival a la funció comercial de les organitzacions i, actualment, totes les seves estratègies i accions de comunicació (publicitat, relacions públiques, promocions, màrquetin on line, etc...) exigeixen uns resultats comercials positius, un bon retorn de la seva inversió. Doncs bé, per assolir tot això, cal que els professionals de la comunicació entenguin i dominin aquest entorn d'àmbit superior que és el màrqueting: un conjunt de coneixements i tècniques que són bàsics per a la gestió moderna de qualsevol tipus d'organització empresarial o institucional orientada al mercat, als consumidors o usuaris.


(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente.