2013_14
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  PLANIFICACIÓ DE MITJANS
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A12 Presenta una visió global i actual de la planificació de Mitjans
Analitza les característiques dels diferents mitjans de comunicació, convencionals i no convencionals
Coneix els diferents processos (compra, gestió, contacte amb el client, etc.) de l'estratègia i la planificació dels mitjans
Dissenya una campanya completa de planificació de mitjans
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B2 Segueix un mètode lògic per identificar les causes d’ un problema i no quedar-se amb els símptomes
Presenta opcions de solució que són efectives en la majoria dels casos per resoldre els problemes
 B4 Gestiona i organitza el treball i el temps d'acord amb la planificació donada
 B5 Contribueix a l'establiment i aplicació dels processos de treball de l'equip
 B8 Descriu la situació que justifica la necessitat del projecte
Els objectius del projecte són coherents amb les necessitats detectades en el context
Planifica els mecanismes de seguiment de la implementació
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C4 Produeix un text escrit gramaticalment correcte