Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009) |
Assignatures |
DIRECCIÓ DE COMPTES EN PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | DIRECCIÓ DE COMPTES EN PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES | Codi | 12224116 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Isabel Solanas García y Joan Sabaté López., Dirección de cuentas. Gestión y planificación de cuentas en publicidad, Editorial UOC, Barcelona., Maig 2008 J.L. Arceo Vacas, Las relaciones públicas en España, Editorial McGraw-Hill, 2004 José Daniel Barquero Cabrero y Mario Barquero Cabrero, El libro de oro de las relaciones públicas., Ediciones Gestión 2000, S.A., Barcelona, 1996 Fernando Martin Martin, Comunicación empresarial e institucional, Editorial Universitas,S.A., Madrid, 4a Edició, 2006 V.V.A.A., Dirección de comunicación empresarial e institucional, Ediciones Gestión 2000, S.A., Barcelona, 2001 IV Cicle Taules rodones, "Els dijous de la comunicació". Relacions agències / clients en el segle XXI, Col.legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, 2006 Juan Manuel Mazo, Estructuras de comunicación por objetivos. Estructuras publicitarias y de Relaciones Públicas., Editorial Ariel, S.A, Barcelona., Setembre 1994 |
Websites.•http://www.interbrand.com•http://www.marketingnews.es•http://www.anuncios.com/•http://www.fecemd.org/•http://www.aecem.org/•http://www.puromarketing.com•http://www.colpublirp.com/•http://www.publitarifas.com•http://www.associaciopublicitat.com•http://www.aeap.es•http://www.agenciasdemedios.com•http://www.alimarket.es•http://www.ojd.es•http://www.aimc.es•http://es.nielsen.com•http://www.sofresam.com/•http://www.idescat.cat/•http://www.ine.es/•http://www.estrategias.com•http://www.anunciantes.com/•http://www.marketingdirecto.com•http://mktonlineinternet.blogspot.com•http://www.infoadex.es•http://www.fundacc.org/•http://www.autocontrol.es/•http://www.revistamercado.com•http://www.moline-consulting.com... |
|
Complementària |
Thomas C. O'Guinn, Chris T. Allen y Richard J. Semenik, Publicidad y comunicación integral de marca, Internationat Thomson Editores, S.A., 3a edició, 2004 Raúl Eguizábal Maza, Historia de la publicidad., Editorila Eresma & Celeste Ediciones, Madrid, 1998 Joaquín Lorente, Piensa, es gratis, Editorial Planeta, Barcelona, 2009 Jeff Swystun, El glosario de las marcas., LID editorial, Madrid, 2008 TERMCAT, Diccionari d'economia i empresa., Enciclopèdia Catalana, Barcelona, 2000 TERMCAT, Diccionari de comunicació empresarial. Publicitat, relacions públiques i màrqueting., Enciclopèdia Catalana, Barcelona, 1999 Jose Daniel Barquero, Carlos Rodríguez de Llauder, Fernando Huertas y Mario Barquero., Marketing de clientes, McGraw-Hill. Interamericana de España, S.A.U, Madrid, 2003 Luis Bassat, El libro rojo de la publicidad, Ediciones Folio, S.A., Barcelona, 5a edició, febrer 1994 Rick Brinkman y Rick Kirschner, Amarás a tus clientes, Ediciones Urano, S.A., Empresa Activa, Barcelona, 2006 Claude C.Hopkins, Mi vida en publicidad, Editorial Eresma, Madrid, 1980 Eliza Williams, La nueva publicidad. Las mejores campañas., Editorial Gustavo Gili, Barcelona, 2010 Frédéric Beigbeder, 13'99 euros, Edicions La campana, Barcelona, 2001 John A.Byrne, John Sculley, De Pepsi a Apple, Ediciones B, S.A. Barcelona, 1990 |