2017_18
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  DIRECCIÓ DE COMPTES EN PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES
   Fonts d'informació
Bàsica Isabel Solanas García y Joan Sabaté López., Dirección de cuentas. Gestión y planificación de cuentas en publicidad, Editorial UOC, Barcelona., Maig 2008
Pablo Median Aguerrebere & Ignasi Ferrer Lorenzo, Dirección empresarial para publicitarios, Editorial Dykinson, S.L., Madrid, 2014
Mariano Castellblanque, Perfiles profesionales de publicidad y ámbitos afines, Editorial UOC, Barcelona 2006
J.L. Arceo Vacas, Las relaciones públicas en España, Editorial McGraw-Hill, Madrid, 2004
Jorge David Fernández Gómez (coordinador), Aproximación a la estructura de la publicidad. Desarrollo y funciones de la actividad publicitaria., Comunicación Social. Ediciones y publicaciones, Sevilla 2005
V.V.A.A., Dirección de comunicación empresarial e institucional, Ediciones Gestión 2000, S.A., Barcelona, Barcelona, 2001
Fernando Martin Martin, Comunicación empresarial e institucional, Editorial Universitas,S.A., Madrid, 4a Edició, 2006
IV Cicle Taules rodones, "Els dijous de la comunicació". Relacions agències / clients en el segle XXI, Col.legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, 2006
Juan Manuel Mazo, Estructuras de comunicación por objetivos. Estructuras publicitarias y de Relaciones Públicas., Editorial Ariel, S.A, Barcelona., Setembre 1994

Websites.

http://www.interbrand.com 

http://www.marketingnews.es 

http://www.anuncios.com/ 

http://www.fecemd.org/ 

http://www.aecem.org/ 

http://www.puromarketing.com 

http://www.colpublirp.com/ 

http://www.publitarifas.com 

http://www.associaciopublicitat.com 

http://www.aeap.es 

http://www.agenciasdemedios.com 

http://www.alimarket.es 

http://www.ojd.es 

http://www.aimc.es 

http://es.nielsen.com 

http://www.sofresam.com/ 

http://www.idescat.cat/ 

http://www.ine.es/ 

http://www.estrategias.com 

http://www.anunciantes.com/ 

http://www.marketingdirecto.com 

http://mktonlineinternet.blogspot.com 

http://www.infoadex.es 

http://www.fundacc.org/ 

http://www.autocontrol.es/ 

http://www.revistamercado.com 

http://www.moline-consulting.com

...

Complementària Thomas C. O'Guinn, Chris T. Allen y Richard J. Semenik, Publicidad y comunicación integral de marca, Internationat Thomson Editores, S.A., 3a edició, 2004
Raúl Eguizábal Maza, Historia de la publicidad., Editorila Eresma & Celeste Ediciones, Madrid, 1998
Joaquín Lorente, Piensa, es gratis, Editorial Planeta, Barcelona, 2009
Jeff Swystun, El glosario de las marcas., LID editorial, Madrid, 2008
José Daniel Barquero Cabrero y Mario Barquero Cabrero, El libro de oro de las relaciones públicas., Ediciones Gestión 2000, S.A., Barcelona, Barcelona, 1996
TERMCAT, Diccionari d'economia i empresa., Enciclopèdia Catalana, Barcelona, 2000
TERMCAT, Diccionari de comunicació empresarial. Publicitat, relacions públiques i màrqueting., Enciclopèdia Catalana, Barcelona, 1999
Jose Daniel Barquero, Carlos Rodríguez de Llauder, Fernando Huertas y Mario Barquero., Marketing de clientes, McGraw-Hill. Interamericana de España, S.A.U, Madrid, 2003
Luis Bassat, El libro rojo de la publicidad, Ediciones Folio, S.A., Barcelona, 5a edició, febrer 1994
Eduardo Liria, Las relaciones anunciante-agencia, Ed.Folio, Barcelona, 1994
Rick Brinkman y Rick Kirschner, Amarás a tus clientes, Ediciones Urano, S.A., Empresa Activa, Barcelona, 2006
Claude C.Hopkins, Mi vida en publicidad, Editorial Eresma, Madrid, 1980
Eliza Williams, La nueva publicidad. Las mejores campañas., Editorial Gustavo Gili, Barcelona, 2010
Frédéric Beigbeder, 13'99 euros, Edicions La campana, Barcelona, 2001
John A.Byrne, John Sculley, De Pepsi a Apple, Ediciones B, S.A. Barcelona, 1990