2019_20
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  TALLER DE PROJECTES DE RECERCA I PROFESSIONALS
   Continguts
Tema Subtema
BLOC I: DISSENY DE PROJECTES DE RECERCA 1.1 Definició del problema i criteris per a l'elecció del tema
1.2 Marc teòric: bases de dades, citació, selecció d'informació
1.3 Metodologia: tècniques de recollida de dades, estratègies per a l'anàlisi d'informació
1.4 Resultats i conclusions
BLOQUE II: Bases del Marketing Digital 1.1 Introducció al Marketing digital
1.2 Definició d'un pla de marketing digital
1.3 Introducció al SEM y gestió de campanyes de Google AdWords
1.4 Introducció al SEO
1.5 Introducció a la gestió de Xarxes Socials
1.6 Introducció a Google Analytics
1.7 Introducció al Email Marketing