2021_22
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau en Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  INVESTIGACIÓ DE MERCATS
DADES IDENTIFICATIVES 2021_22
Assignatura (*) INVESTIGACIÓ DE MERCATS Codi 12224213
Ensenyament
Grau en Publicitat i Relacions Públiques (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 Optativa 2Q
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Gestió d'Empreses
Coordinador/a
SUAU SOLÉ, IRENE
Adreça electrònica irene.suau@urv.cat
Professors/es
SUAU SOLÉ, IRENE
Web
Descripció general i informació rellevant

Des d’un plantejament pràctic, es dóna a conèixer què és la investigació de mercats i com pot ser útil als futurs professionals del màrqueting i la comunicació. Per una banda, el contingut s’encamina a obtenir una visió general del procés d'investigació de mercats i les principals metodologies i per l’altra, durant el curs es du a terme un procés d’investigació totalment real.


Aquesta assignatura s’impartirà amb la màxima presencialitat que permetin les indicacions de les autoritats sanitàries. En començar el curs, el calendari amb totes les activitats docents previstes (amb horaris i espais)  estarà disponible al Campus Virtual (Moodle) de l’assignatura.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent