2020_21
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  MÀRQUETING I COMUNICACIÓ EMPRESARIAL
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis
CT3
Analisi de les RSC de diverses empreses 50%
Supòsits pràctics/ estudi de casos
A16
Tactiques i estratègies per afrontar comunicacions de crisis 20%
Pràctiques a laboratoris
A15
Simiuació de compareixença al plató 30%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Aquesta guia docent és orientativa. En el cas de situacions d'emergència sanitària s'adaptarà l'avaluació perquè es pugui dur a terme d'acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. Qualsevol modificació s'informarà, si escau, mitjançant el fòrum de notícies del campus virtual (Moodle).

L'alumnat que no superi alguna de les parts de l'avaluació continuada l'haurà de superar en segona convocatòria.

En segona convocatòria es farà mitjana ponderada de tots els blocs avaluatoris.