2013_14
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Comunicació Audiovisual (2009)
 Assignatures
  FONAMENTS DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA I DE LES RELACIONS PÚBLIQUES
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Pràctiques a laboratoris
A9
B5
Cada quatre setmanes els alumnes realitzaran una pràctica doble en grup. En faran 4 en total, que posteriorment presentaran amb un Power Point a classe 40%
Presentacions / exposicions
A9
B5
Es faran presentacions de les pràctiques realitzades en grup cada 15 dies. 10%
Proves objectives de preguntes curtes
A9
C4
A finals dels dos quadrimestres es farà una prova escrita sobre els continguts teòrics 50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Aclariments:

-Es realitzaran 4 pràctiques. Dos en el primer quadrimestre i dos en el segon. Per tant, cada pràctica valdrà el 12.5% de la nota final. D'aquest 12.5% un 10% correspondrà al contingut de la pràctica i el treball realitzat i el restant 2.5% correspondrà a la presentació oral a classe amb el seu corresponent Power Point.

-Les dues proves, que es faran al final de cada quadrimestre, valen el 50% de la nota final. Així doncs, cadascuna val el 25%.

-Els alumnes que es presentin en segona convocatòria hauran de passar una prova final amb el contingut teòric de tot el curs i, a més, entregar les 4 pràctiques que s'han d'anar treballant al llarg de l'assignatura. La prova final val el 50% i les pràctiques l'altre 50%.