2021_22
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau en Comunicació Audiovisual (2009)
 Assignatures
  FONAMENTS DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA I DE LES RELACIONS PÚBLIQUES
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Pràctiques a laboratoris
A9
CT4
Cada quadrimestre els alumnes realitzaran pràctiques en grup o individual que es lliuraran al professor. 40%
Presentacions / exposicions
A9
CT4
Es faran presentacions d'algunes pràctiques realitzades en grup. 20%
Proves objectives de tipus test
A9
Es durà a terme un examen teòric semestral tipus test. 40%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Aclariments:

-La part de relacions públiques i la part de publicitat s'avaluaran per separat. Cada part representa el 50% de la nota final de l'assignatura.

-Les dues parts han d'aprovar-se obligatòriament de forma independent amb un 5,0 per poder aprovar l'assignatura.

-Per superar l'assignatura en segona convocatòria cal que l'alumne realitzi les pràctiques i superi l'examen final amb la nota de 5,0.

Si l'evolució de la situació sanitària requereix reduir la presencialitat, s'adaptarà l'avaluació perquè es pugui dur a terme d'acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. Qualsevol modificació s'informarà mitjançant el fòrum de notícies del Campus Virtual (Moodle).