2011_12
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
 
Grau de Comunicació Audiovisual (2009)
 Assignatures
  REALITZACIÓ DE PROGRAMES I FICCIONS
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis
A4
A7
A16
B4
Diferents exercicis de planificació (projecte i pràctica) per tal de conèixer i dominar l'entorn tecnològic, demostrar el domini del llenguatge audiovisual i de la creació i posada en pràctica d'escaletes de treball. Treballs individuals o en grup. 20%
Simulació
A4
A7
A16
B1
B3
B4
B5
B9
C2
Realització multicàmera (directe o fals directe) o gravació i muntatge d'un esdeveniment real. Es valorarà la capacitat de copsar l'essència de l'activitat, el moviment i l'ambient, així com l'exercici de l'estil de l'autor/s. L'alumne haurà de demostrar que domina el llenguatge audiovisual i sap organitzar i planificar la seva feina. Treball en grup. 20%
Simulació
A4
A7
A16
B1
B3
B4
B5
B9
C2
Creació i realització d'una peça curta de ficció (videoclip). Es valorarà la capacitat de transmetre emocions, d'exposar un punt de vista i de crear un ambient, així com l'exercici de l'estil de l'autor/s. L'alumne haurà de demostrar que domina el llenguatge audiovisual i sap organitzar i planificar la seva feina. Treball en grup. 20%
Supòsits pràctics/ estudi de casos
A4
A7
A16
B1
B3
B4
B5
B9
Treball teòrico-pràctic d'anàlisi d'un format o gènere audiovisual actual, a partit de l'estudi d'exemples concrets. Els alumnes hauran d'exposar-lo fent valdre la seva creativitat i diferents recursos audiovisuals. Treball en grup. 30%
Altres  

Memòria - resum de les diferents exposicions sobre gèneres i formats audiovisuals.

10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per a seguir l'avaluació continuada cal assistir al 80% de les sessions (teòriques i pràctiques) i presentar totes les proves en el termini marcat. Els lliuraments fora de termini no es consideraran vàlids en cap cas.

Es dóna per entès que l'alumne aplicarà els coneixements sobre matèries ja cursades (s'hi inclou Llengua i, per tant, ortografia, gramàtica, expressió...) durant tot el curs. Per això, qualsevol activitat o treball que demostri que l'alumne no disposa d'aquests coneixements serà greument penalitzada.

La professora estarà a disposició dels alumnes durant tot el curs a través de consultes electròniques o presencials per les quals s'haurà de demanar cita. Amb aquestes consultes i tutories, es pretén ajudar a l'alumne a assolir les competències marcades per l'assignatura.

La segona convocatòria consistirà en dues proves de desenvolupament, una de teòrica i una de pràctica, que seguiran la línia de les activitats proposades durant l'avaluació continuada.