2023_24
Guía docente 
Facultad de Letras
A A 
castellano 
Grado en Comunicación Audiovisual (2009)
 Asignaturas
  REALIZACIÓN DE PROGRAMAS Y FICCIONES
   Evaluación
Metodologías Competencias descripción Peso        
Resolución de problemas/ejercicios
A7
CT4
Realització d'un projecte audiovisual (teaser) 20%
Simulación
A7
CT4
Disseny de realització multicàmera (directe o fals directe) o gravació i muntatge d'un esdeveniment real. Es valorarà la capacitat de copsar l'essència de l'activitat, el moviment i l'ambient, així com l'exercici de l'estil de l'autor/s. L'alumne haurà de demostrar que domina el llenguatge audiovisual i sap organitzar i planificar la seva feina. 30%
Simulación
A7
CT4
Disseny i execució de la realització d'una presentació a plató. 10%
Supuestos prácticos / estudio de casos
A7
CT4
Treball teòrico-pràctic d'anàlisi d'un format o gènere audiovisual actual, a partit de l'estudi d'exemples concrets. Els alumnes hauran d'exposar-lo fent valdre la seva creativitat i diferents recursos audiovisuals. Treball en grup. En acabar, cada alumne farà una memòria demostrant el seu aprenentatge individual. 30%
Otros  

Memòria - resum de les diferents exposicions sobre gèneres i formats audiovisuals.

10%
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

Per a seguir l'avaluació continuada cal assistir al 80% de les sessions (teòriques i pràctiques) i presentar totes les proves en el termini marcat. Els lliuraments fora de termini no es consideraran vàlids en cap cas.

Es dóna per entès que l'alumne aplicarà els coneixements sobre matèries ja cursades (s'hi inclou Llengua i, per tant, ortografia, gramàtica, expressió...) durant tot el curs. Per això, qualsevol activitat o treball que demostri que l'alumne no disposa d'aquests coneixements serà motiu de suspens.

La professora estarà a disposició dels alumnes durant tot el curs a través de consultes electròniques o presencials per les quals s'haurà de demanar cita. Amb aquestes consultes i tutories, es pretén ajudar a l'alumne a assolir les competències marcades per l'assignatura.

La segona convocatòria consistirà en dues proves de desenvolupament, una de teòrica (50%) i una de pràctica (50%), que seguiran la línia de les activitats proposades durant l'avaluació continuada.