2013_14
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Comunicació Audiovisual (2009)
 Assignatures
  PRODUCCIÓ AUDIOVISUAL
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Supòsits pràctics/ estudi de casos
B5
B8
Creació d'un pla de producció, escaleta i altres documents organitzatius. Treball individual 20%
Supòsits pràctics/ estudi de casos
B5
B8
Els alumnes estudiaran un sector del mercat audiovisual i crearan un projecte que respongui a les necessitats detectades. Treball en grup. 30%
Debats
B5
B8
Debat i reflexió sobre el mercat audiovisual actual. Opcions d'emprenedoria. De forma individual, a partir de les aportacions fetes per tots els grups en la presentació dels seus projectes, cada alumne reflexionarà en una Memòria sobre les rutines i tendències de la producció audiovisual en l'actualitat, i marcarà possibles línies per desenvolupar-se professionalment, motivant l'emprenedoria. La Memòria s'ha de presentar en format paper. A més, caldrà assistir i participar en un debat per a posar en comú el coneixement de tot el grup. 10%
Simulació
B5
B8
Prova pràctica. Creació i llançament d'un producte audiovisual, en concret, d'un programa de televisió. Cada grup d'alumnes disposarà d'un pressupost (o recursos assignats) i haurà d'adaptar-se i justificar la despesa fent servir tots aquests recursos per a la creació del programa, que combinarà diferents tècniques audivosiuals per tal d'abordar els diferents àmbits de la producció 30%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per a seguir l'avaluació continuada cal assistir al 80% de les sessions (teòriques i pràctiques) i presentar totes les proves en el termini marcat. Els lliuraments fora de termini no es consideraran vàlids en cap cas.
Es dóna per entès que l'alumne aplicarà els coneixements sobre matèries ja cursades (s'hi inclou Llengua i, per tant, ortografia, gramàtica, expressió...) durant tot el curs. Per això, qualsevol activitat o treball que demostri que l'alumne no disposa d'aquests coneixements serà serà motiu de suspens.


La professora estarà a disposició dels alumnes durant tot el curs a través de consultes electròniques o presencials per les quals s'haurà de demanar cita. Amb aquestes consultes i tutories, es pretén ajudar a l'alumne a assolir les competències marcades per l'assignatura.

La segona convocatòria consistirà en dues proves de desenvolupament, una de teòrica i una de pràctica, que seguiran la línia de les activitats proposades durant l'avaluació continuada.