Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Comunicació Audiovisual (2009) |
Assignatures |
PRODUCCIÓ AUDIOVISUAL |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | PRODUCCIÓ AUDIOVISUAL | Codi | 12234114 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
Creació d'un pla de producció, escaleta i altres documents organitzatius. Treball individual | 20% | ||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
Els alumnes estudiaran un sector del mercat audiovisual i crearan un projecte que respongui a les necessitats detectades. Treball en grup. | 30% | ||||
Debats |
|
Debat i reflexió sobre el mercat audiovisual actual. Opcions d'emprenedoria. De forma individual, a partir de les aportacions fetes per tots els grups en la presentació dels seus projectes, cada alumne reflexionarà en una Memòria sobre les rutines i tendències de la producció audiovisual en l'actualitat, i marcarà possibles línies per desenvolupar-se professionalment, motivant l'emprenedoria. La Memòria s'ha de presentar en format paper. A més, caldrà assistir i participar en un debat per a posar en comú el coneixement de tot el grup. | 10% | ||||
Simulació |
|
Prova pràctica. Creació i llançament d'un producte audiovisual, en concret, d'un programa de televisió. Cada grup d'alumnes disposarà d'un pressupost (o recursos assignats) i haurà d'adaptar-se i justificar la despesa fent servir tots aquests recursos per a la creació del programa, que combinarà diferents tècniques audivosiuals per tal d'abordar els diferents àmbits de la producció | 30% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per a seguir l'avaluació continuada cal assistir al 80% de les sessions (teòriques i pràctiques) i presentar totes les proves en el termini marcat. Els lliuraments fora de termini no es consideraran vàlids en cap cas.
La segona convocatòria consistirà en dues proves de desenvolupament, una de teòrica i una de pràctica, que seguiran la línia de les activitats proposades durant l'avaluació continuada. |