2015_16
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Periodisme (2009)
 Assignatures
  FONAMENTS DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA I DE LES RELACIONS PÚBLIQUES
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Pràctiques a laboratoris
A9
B5
Cada quadrimestre els alumnes realitzaran pràctiques en grup, que posteriorment presentaran amb un Power Point a classe. 40%
Presentacions / exposicions
A9
B5
Es faran presentacions de les pràctiques realitzades en grup. 10%
Proves objectives de preguntes curtes
A9
C4
A finals dels dos quadrimestres es farà una prova escrita sobre els continguts teòrics. 50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Aclariments:

-La part de publicitat (1er quadrimestre) i la part de relacions públiques (2n quadrimestre) s'avaluaran per separat. Cada part representa el 50% de la nota final de l'assignatura.

-Les dues parts han d'aprovar-se obligatòriament de forma independent amb un 5 per poder aprovar l'assignatura.

-Per superar l'assignatura en segona convocatòria cal que l'alumne realitzi les pràctiques i superi l'examen final amb la nota de 5.