2013_14
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Llengua i Literatura Catalanes (2009)
 Assignatures
  LLENGUA ALEMANYA I
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Explicarem els objectius de l'assignatura i els aspectes a tenir en compte per a Llengua Alemanya I. Els hem dividit en quatre apartats bàsics i aquests per unitats (4 en total):
1- Estructures gramaticals (Grammatik. Lernziel: strukturell).
2- Funcions (Sprechintentionen. Lernziel: pragmatisch).
3- Lèxic (Wortschatz. Lernziel: lexikalisch).
4- Cultura (Landeskundliche Information)

També presentarem una bibliografia succinta de material indispensable i optatiu.
Sessió Magistral Mitjançant classes magistrals explicarem la teoria que figura al programa de l'assignatura. Esperem la participació activa de l'alumnat.
També presentarem una bibliografia succinta de material indispensable i optatiu.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Resoldrem pràctiques guiades dels quatre pilars bàsics de l'aprenentatge d'una llengua estrangera: Sprechen (parlar), Lesen (llegir), Schreiben (escriure) i Hören (escoltar); és a dir les quatre destreses cabdals de la capacitat cognitiva humana. Les pràctiques es faran a l'aula individualment, en grupet petit i en gran grup; o bé s'hauran preparat a la bestreta a casa.
Treballs Redacció de textos breus relacionats amb la temàtica de l'assignatura
Pràctiques a través de TIC Farem pràctiques guiades dels quatre pilars bàsics de l'aprenentatge d'una llengua estrangera: Sprechen (parlar), Lesen (llegir), Schreiben (escriure) i Hören (escoltar); és a dir les quatre destreses cabdals de la capacitat cognitiva humana. Aquest cop amb exercicis online: usant webpage de l'assignatura i el moodle.
Atenció personalitzada Resoldrem els dubtes individuals de forma presencial, online o mitjançant el moodle.