2014_15
Guía docente 
Facultad de Letras
A A 
castellano 
Grado de Lengua y Literatura Catalanas
 Asignaturas
  LENGUA ALEMANA I
   Metodologías
Metodologías
  descripción
Actividades introductorias Explicarem els objectius de l'assignatura i els aspectes a tenir en compte per a Llengua Alemanya I. Els hem dividit en quatre apartats bàsics i aquests per unitats (4 en total):
1- Estructures gramaticals (Grammatik. Lernziel: strukturell).
2- Funcions (Sprechintentionen. Lernziel: pragmatisch).
3- Lèxic (Wortschatz. Lernziel: lexikalisch).
4- Cultura (Landeskundliche Information)

També presentarem una bibliografia succinta de material indispensable i optatiu.
Sesión magistral Mitjançant classes magistrals explicarem la teoria que figura al programa de l'assignatura. Esperem la participació activa de l'alumnat.
També presentarem una bibliografia succinta de material indispensable i optatiu.
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria Resoldrem pràctiques guiades dels quatre pilars bàsics de l'aprenentatge d'una llengua estrangera: Sprechen (parlar), Lesen (llegir), Schreiben (escriure) i Hören (escoltar); és a dir les quatre destreses cabdals de la capacitat cognitiva humana. Les pràctiques es faran a l'aula individualment, en grupet petit i en gran grup; o bé s'hauran preparat a la bestreta a casa.
Trabajos Redacció de textos breus relacionats amb la temàtica de l'assignatura
Prácticas a través de TIC Farem pràctiques guiades dels quatre pilars bàsics de l'aprenentatge d'una llengua estrangera: Sprechen (parlar), Lesen (llegir), Schreiben (escriure) i Hören (escoltar); és a dir les quatre destreses cabdals de la capacitat cognitiva humana. Aquest cop amb exercicis online: usant webpage de l'assignatura i el moodle.
Atención personalizada Resoldrem els dubtes individuals de forma presencial, online o mitjançant el moodle.