Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Llengua i Literatura Catalanes (2009) |
Assignatures |
GRAMÀTICA HISTÒRICA DE LA LLENGUA CATALANA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | GRAMÀTICA HISTÒRICA DE LA LLENGUA CATALANA | Codi | 12254120 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Tercer | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A9 |
Adquireix coneixements sobre lingüística catalana descriptiva, gramàtica normativa catalana, història de la llengua catalana i lingüística diacrònica catalana Realitza activitats d'estudi i anàlisi dels conceptes teòrics i els mecanismes fonamentals per entendre els períodes, etapes i estils de la llengua catalana | |
A18 |
Comprèn la llengua com un espai de representació i de debat ideològic i de construcció de discursos socials | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Té un mètode d’anàlisi que li permet identificar causes poc evidents i avaluar el seu impacte en els problemes Troba la solució adequada | |
B3 |
Troba nous mètodes de fer les coses d’ una altra manera | |
B5 |
Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles | |
B6 |
Sap respondre les preguntes que se li formulen | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors |