Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau en Llengua i Literatura Catalanes (2009) |
Assignatures |
GRAMÀTICA HISTÒRICA DE LA LLENGUA CATALANA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | GRAMÀTICA HISTÒRICA DE LA LLENGUA CATALANA | Codi | 12254120 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació de l'assignatura Exposició dels continguts teòrics de l'assignatura Exposició oral per part de l'alumnat dels exercicis pràctics Comentari dels coneixements adquirits de les matèries que es consideren bàsiques per entendre adequadament aquesta assignatura Treballs realitzats fora de l'aula Comentari dels exercicis pràctics realitzats fora de l'aula |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
Treballs | Exercicis que realitza l'estudiant a partir de material i referències facilitades pel professorat. Aquesta activitat té un abast i extensió superior que la resolució de problemes. |
Presentacions / exposicions | Exposició per part de l' alumnes de continguts que complementen els camps del temari. |
Atenció personalitzada | Totes les tipologies assenyalades requereixen una atenció personalitzada. La resolució de dubtes no es refereix exclusivament als que sorgeixin a partir dels exercicis pràctics, sinó també dels que es derivin de les sessions magistrals. També les exposicions a l'aula han d'anar acompanyades de consultes periòdiques al professor. |