Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Llengua i Literatura Catalanes (2009) |
Assignatures |
ECDÒTICA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | ECDÒTICA | Codi | 12254207 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A13 |
Adquireix coneixements i termes específics sobre els diferents aspectes de la creació literària i la seva recepció Aplica conceptes en el camp professional de la docència de la literatura, en el de la gestió i administració cultural del patrimoni escrit i oral, i en el de la redacció i edició de textos de tot tipus i en diferents formats Realitza activitats pràctiques per poder exposar, oralment o per escrit, i amb format multimèdia, comentaris i anàlisis crítiques sobre les produccions literàries en totes les seves manifestacions | |
A14 |
Comprèn la literatura com un espai de representació i de debat ideològic i de construcció de discursos socials | |
A16 |
Coneix la història, teoria i crítica literàries Aplica conceptes en el camp professional de la docència de la literatura, en el de la gestió i administració cultural del patrimoni escrit i oral, i en el de la redacció i edició de textos de tot tipus i en diferents formats | |
A17 |
Aplica conceptes en el camp professional de la docència de la literatura, en el de la gestió i administració cultural del patrimoni escrit i oral, i en el de la redacció i edició de textos de tot tipus i en diferents formats | |
A18 |
Aplica conceptes en el camp professional de la docència de la literatura, en el de la gestió i administració cultural del patrimoni escrit i oral, i en el de la redacció i edició de textos de tot tipus i en diferents formats Adquireix coneixements i termes específics sobre els diversos aspectes de la creació literària i la seva recepció | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació Segueix un mètode lògic per identificar les causes d’un problema i no quedar-se amb els símptomes Té un mètode d’anàlisi que li permet identificar causes poc evidents i avaluar el seu impacte en els problemes Presenta opcions de solució que són efectives en la majoria dels casos per resoldre els problemes | |
B4 |
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa | |
B6 |
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Adapta la forma del missatge a les diverses situacions | |
B8 |
Els objectius del projecte són coherents amb les necessitats detectades en el context Concreta els objectius a llarg termini en objectius operatius | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C4 |
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |