2012_13
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Llengua i Literatura Catalanes (2009)
 Assignatures
  ECDÒTICA
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A13 Adquireix coneixements i termes específics sobre els diferents aspectes de la creació literària i la seva recepció
Aplica conceptes en el camp professional de la docència de la literatura, en el de la gestió i administració cultural del patrimoni escrit i oral, i en el de la redacció i edició de textos de tot tipus i en diferents formats
Realitza activitats pràctiques per poder exposar, oralment o per escrit, i amb format multimèdia, comentaris i anàlisis crítiques sobre les produccions literàries en totes les seves manifestacions
 A14 Comprèn la literatura com un espai de representació i de debat ideològic i de construcció de discursos socials
 A16 Coneix la història, teoria i crítica literàries
Aplica conceptes en el camp professional de la docència de la literatura, en el de la gestió i administració cultural del patrimoni escrit i oral, i en el de la redacció i edició de textos de tot tipus i en diferents formats
 A17 Aplica conceptes en el camp professional de la docència de la literatura, en el de la gestió i administració cultural del patrimoni escrit i oral, i en el de la redacció i edició de textos de tot tipus i en diferents formats
 A18 Aplica conceptes en el camp professional de la docència de la literatura, en el de la gestió i administració cultural del patrimoni escrit i oral, i en el de la redacció i edició de textos de tot tipus i en diferents formats
Adquireix coneixements i termes específics sobre els diversos aspectes de la creació literària i la seva recepció
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B2 Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació
Segueix un mètode lògic per identificar les causes d’un problema i no quedar-se amb els símptomes
Té un mètode d’anàlisi que li permet identificar causes poc evidents i avaluar el seu impacte en els problemes
Presenta opcions de solució que són efectives en la majoria dels casos per resoldre els problemes
 B4 Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa
 B6 Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,...
Adapta la forma del missatge a les diverses situacions
 B8 Els objectius del projecte són coherents amb les necessitats detectades en el context
Concreta els objectius a llarg termini en objectius operatius
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C2 Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu...
 C4 Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa