2020_21
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Llengua i Literatura Hispàniques (2009)
 Assignatures
  LLENGUA ALEMANYA I
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A3
Valorem l'assistència i participació en les activitats de curs.

S'avaluarà la capacitat de l'alumne de resoldre els exercicis pràctics plantejats, tant individualment com en grup.

5%
Treballs
A3
S'avaluarà la correcció formal, comunicativa i gramatical dels treballs encarregats 5%
Pràctiques a través de TIC
A3
MOODLE:
Es tindrà en compte tot el bagatge online que hagi fet l'alumne/a (pràctiques fetes, vegades que ha usat el material online...)
10%
Proves mixtes
A3
Es faran normalment 2 proves parcials i una de final en acabar el quadrimestre. En totes tres hi haurà: una part de gramàtica (66%) + una prova de comprensió auditiva (17%) + una prova de comprensió lectora (17%). A les tres proves cal treure un mínim de 4 a la part de gramàtica per fer mitjana. Si és menys no s'aprovarà, tot i que la mitjana doni més de cinc.
Si es treu una mitjana superior a 5 a la prova final, només es farà mitjana de les tres proves en el cas que aquesta superi la nota obtinguda a la prova final. Per poder fer mitjana de les 3 proves, caldrà treure un mínim de 4 a la prova final.

Les parcials són 50% i la prova final 50%.
Explicació pràctica: si hom treu un 8 a la prova parcial 1 i un 10 a la prova parcial 2..., i treu un 6 a la prova final, llavors sumem 8+10+6+6 dividit per 4= 7'5 de nota final de les proves. Després arrodonirem amb el 20% restant de resolució de problemes, participació a classe, treballs i pràctiques Moodle.
80%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

A la segona convocatòria caldrà treure com a mínim un 5 per aprovar l'assignatura i ja no es farà mitjana amb les proves parcials.

En cas de confinament COVID-19:

  • Adapto el material de les classes presencials cap al format virtual.
  • Per tal de facilitar l'aprenentatge disposo de mitjans síncrones i asíncrones.
  • Normalment l'assignatura és dilluns i dimarts e 16 a 18 hores. Ara faig explicacions en directe els dilluns i dimarts de 16 a 17:30 hores. Enregistro totes les sessions –amb permís dels alumnes- i les penjo posteriorment al MOODLE. Això permet un seguiment en diferit per si algú no ha tingut l'oportunitat de ferho “presencialment”. I normalment de 17:30 a 18:00 faig tutoria individual de seguiment i per esclarir dubtes.
  • Al moodle tenen també tot el material a disposició (tasques, powerpoints explicatius, fitxes de retroacció, petits tests autocorrectius). • He penjat també un dietari on poso tota allò fet durant cada sessió, fins i tot el link dels solucionaris si s'escau. • Maldaré per fer el seguiment acurat dels aprenentatges i tasques encomanades.
  • Cada unitat té també una tasca de creació (oralitat) que serveix per a avaluar els continguts. Servirà en cas que no es pugui fer examen presencial al final del quadrimestre.