2011_12
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
 
Grau d'Anglès (2009)
 Assignatures
  ANÀLISI DE TEXTOS ANGLESOS I
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A12 Adquireix la capacitat d'establir la relació entre forma i contingut en les obres de nombrosos autors en llengua anglesa
 A13 Coneix les principals tècniques literàries de la ficció, el teatre, la poesia i el cinema
 A17 Millora les capacitats de lectura i escriptura
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes
Comprèn els elements que composen una disciplina
Reconeix la rellevància dels esquemes mentals diferents al seu
Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació
Contrasta els esquemes mentals propis amb els dels demés i ho aprofita com a oportunitat d’aprenentatge
 B2 Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació
Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges
Entén el problema i és capaç de desglossar-lo en parts manipulables
 B3 Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses
Troba nous mètodes per fer les coses
Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts
 B4 Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada
Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
Reflexiona sobre el seu procés d’ aprenentatge i necessitats d’ aprenentatge
 B5 Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències
Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge