Educational guide Faculty or Arts |
Graduate in English Studies |
Subjects |
INTRODUCTION TO THE CULTURE OF THE ENGLISH-SPEAKING COUNTRIES |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2011_12 |
Subject | INTRODUCTION TO THE CULTURE OF THE ENGLISH-SPEAKING COUNTRIES | Code | 12274123 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Compulsory | Third | First |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A12 |
Adquireix una visió general dels factors socioculturals més importants de les cultures dels països de parla anglesa Comprèn i aprecia les singularitats culturals de cada àrea geogràfica | |
A15 |
Reconeix els procediments que faciliten la construcció de les diverses identitats culturals | |
A22 |
Adquireix una visió general dels factors socioculturals més importants de les cultures dels països de parla anglesa Adquireix els coneixements clau que permetin entendre les evolucions històriques dels diversos països de parla anglesa Comprèn i aprecia les singularitats culturals de cada àrea geogràfica | |
Type B | Code | Learning outcomes |
B1 |
Ask intelligent questions that challenge what they have learned and show initiative in their search for information. | |
B2 |
Segueix un mètode lògic per identificar les causes d'un problema i no quedar-se amb els símptomes Transfereix l'aprenentatge de casos i exercicis de l'aula a situacions reals d'altres àmbits | |
B3 |
Reflect on new ways of doing things. | |
B4 |
Manage and organize their work and time as scheduled. Do the work planned in accordance with the quality criteria provided. Present results before the stipulated deadlines. | |
B5 |
Bear in mind the opinions of others and give constructive feedback. | |
Type C | Code | Learning outcomes |