Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau en Història (2018) |
Assignatures |
HISTÒRIA CONTEMPORÀNIA D'ESPANYA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | HISTÒRIA CONTEMPORÀNIA D'ESPANYA | Codi | 12294117 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Identifica i comprèn l'evolució històrica de la península Ibèrica. | |
A3 |
Distingeix els diversos models d'estructura política, econòmica i social existents en un període de la història. Identifica les relacions politicosocials del segle XX. Reconeix els aspectes característics que identifiquen un període històric. | |
A4 |
Comprèn conceptes fonamentals relacionats amb aspectes i mètodes propis de la geopolítica. | |
A5 |
Analitza de forma crítica les tradicions historiogràfiques sobre temes controvertits o en general. Utilitza correctament qualsevol tipus de fonts històriques o informacions bibliogràfiques i electròniques. | |
A10 |
Demostra que posseeix un coneixement bàsic de les metodologies, les teories, les tècniques i els instruments de recerca. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT4 |
Identificar el propi rol dins del grup i conèixer els objectius i tasques del grup. Comunicar i actuar dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment. Comprometre’s amb les tasques i l’agenda del grup. Col·laborar dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes. | |
CT6 |
Aprofundir en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional. Identificar el propi procés d’aprenentatge. Analitzar l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi. Dissenyar itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |