L'assignatura es mostra des de dos vessants. D'una banda pretén mostrar la didàctica de la Història i la Història de l'Art en les seves formes teòrica i pràctica, a través d'un repàs als continguts de la matèria d'Història i Història de l'Art en l'ensenyament secundari (teoria), així com mostrar les tècniques didàctiques necessàries per impartir aquests coneixements de forma docent (pràctica), atenent a el disseny d'espais d'aprenentatge i unitats didàctiques, materials i recursos educatius, formes d'avaluació, etc. La segona part de l'assignatura posa l'accent en un aspecte professionalitzador de l'estudi de la Història i la Història de l'Art com és la seva presentació a un públic divers. En aquest sentit la formació té l'objectiu de proporcionar a l'alumnat uns coneixements metodològics teòrics i pràctics sobre la gestió i exposició de el patrimoni cultural. Aquesta
assignatura s’impartirà amb la màxima presencialitat que permetin les
indicacions de les autoritats sanitàries. En començar el curs, el calendari
amb totes les activitats docents previstes (amb horaris i espais) estarà disponible al Campus Virtual
(Moodle) de l’assignatura. |