2009_10
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Estudis Culturals en Llengua Anglesa, Textos i Contextos (2009)
 Competències


TipusA Codi Competències Específiques
  Recerca
  AR1 Analitzar textos de contingut específic relacionats amb els Estudis Culturals
  AR2 Processar informacions d’origen divers relacionades amb els Estudis Culturals
  AR3 Articular un discurs acadèmic coherent basat en l’anàlisi científic de les dades obtingudes
  AR4 Analitzar diverses manifestacions artístiques dels països de parla anglesa diferenciant entre els conceptes d’anàlisi i opinió
  AR5 Conèixer en profunditat els principals corrents teòrics que integren els Estudis Culturals i que han tingut influència sobre la producció cultural dels països de parla anglesa
  AR6 Contrastar les interaccions entre diferents disciplines i els Estudis Culturals
  AR7 Desenvolupar habilitades investigadores que permeten l’autonomia a l’aprenentatge
  AR8 Aplicar diferents models teòrics a l’anàlisi textual i contextual
  AR9 Valorar les sinèrgies que genera la multiculturalitat a les societats de parla anglesa
  AR10 Elaborar un discurs propi sobre la cultura als països de parla anglesa basat en el coneixement científic, el respecte a la diversitat política, cultural i personal, i la igualtat
  AR11 Presentar de manera raonada i convincent les conclusions derivades de la investigació relacionada amb els Estudis Culturals
TipusB Codi Competències Transversals
  Recerca
  BR1 Aprendre a aprendre
  BR2 Resoldre problemes complexos en contextos d’innovació i multidisciplinaris
  BR3 Aplicar pensament crític, lògic i creatiu, a la vanguàrdia del camp d’estudi
  BR4 Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa
  BR5 Treballar en equip de forma col•laborativa i responsabilitat compartida en clau de lideratge
  BR6 Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o àmbit tècnic concret
  BR7 Gestionar projectes tècnics d’investigació o innovació
TipusC Codi Competències Nuclears
  Recerca
  CR1 Gestionar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació
  CR2 Gestionar la informació i el coneixement
  CR3 Comprometre’s amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional (Ciutadania)
  CR4 Definir i desenvolupar el propi projecte acadèmic i professional que es planteja a la universitat (Orientació)