TipoA
|
Código |
Competencias Específicas |
|
Investigador |
|
AR1 |
Analitzar textos de contingut específic relacionats amb els Estudis Culturals |
|
AR2 |
Processar informacions d’origen divers relacionades amb els Estudis Culturals |
|
AR3 |
Articular un discurs acadèmic coherent basat en l’anàlisi científic de les dades obtingudes |
|
AR4 |
Analitzar diverses manifestacions artístiques dels països de parla anglesa diferenciant entre els conceptes d’anàlisi i opinió |
|
AR5 |
Conèixer en profunditat els principals corrents teòrics que integren els Estudis Culturals i que han tingut influència sobre la producció cultural dels països de parla anglesa |
|
AR6 |
Contrastar les interaccions entre diferents disciplines i els Estudis Culturals |
|
AR7 |
Desenvolupar habilitades investigadores que permeten l’autonomia a l’aprenentatge |
|
AR8 |
Aplicar diferents models teòrics a l’anàlisi textual i contextual |
|
AR9 |
Valorar les sinèrgies que genera la multiculturalitat a les societats de parla anglesa |
|
AR10 |
Elaborar un discurs propi sobre la cultura als països de parla anglesa basat en el coneixement científic, el respecte a la diversitat política, cultural i personal, i la igualtat |
|
AR11 |
Presentar de manera raonada i convincent les conclusions derivades de la investigació relacionada amb els Estudis Culturals |
TipoB
|
Código |
Competencias Transversales |
|
Investigador |
|
BR1 |
Aprender a aprender. |
|
BR2 |
Resoldre problemes complexos en contextos d’innovació i multidisciplinaris |
|
BR3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu, a la vanguàrdia del camp d’estudi |
|
BR4 |
Trabajar de forma autónoma con responsabilidad e iniciativa |
|
BR5 |
Treballar en equip de forma col•laborativa i responsabilitat compartida en clau de lideratge |
|
BR6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o àmbit tècnic concret |
|
BR7 |
Gestionar projectes tècnics d’investigació o innovació |
TipoC
|
Código |
Competencias Nucleares |
|
Comun |
|
CC1 |
Comprometerse con la ética y la responsabilidad social como ciudadano/na y como profesional (Ciudadanía) |
|
CC2 |
Definir y desarrollar el proyecto académico y profesional que se plantea en la universidad (Orientación profesional) |
|
Investigador |
|
CR1 |
Gestionar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació |
|
CR2 |
Gestionar la información y el conocimiento. |
|
CR3 |
Comprometre’s amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional (Ciutadania) |
|
CR4 |
Definir i desenvolupar el propi projecte acadèmic i professional que es planteja a la universitat (Orientació) |