1.- Valorar l'aportació individual a la participació dels treballs en grup.
2.- Detectar els dubtes dels continguts, per tal de poder corregir-los.
3.- Fomentar la recerca d'informació i la valoració crítica de la informació trobada.
4.- Fomentar l’ús de noves tecnologies i la recerca de noves aplicacions a la arqueologia.
5.- Capacitar l'alumne de l'habilitat per triar l'eina adequada al problema concret.
6.- Dotar l'alumne d'una capacitat crítica a l'hora d’avaluar els resultats obtinguts de la recerca computacional.
7.- Dotar d'eines per l'autoaprenentatge en l'àrea de l’estadística.
Donada la situació d'emergència sanitària, durant el curs 2020-2021
s’atendrà els estudiants en tutoria individualitzada i/o grupal per tal de
resoldre possibles dubtes, consultes i altres qüestions relacionades amb
l'assignatura. La tutoria podrà ser presencial i/o virtual. A principis de curs s'informarà a l’estudiant sobre
com es portarà a terme aquesta atenció personalitzada (horaris, si serà
presencial, per correu electrònic, Moodle...). |