Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Arqueologia del Quaternari i Evolució Humana (2010) |
Assignatures |
EPISTEMOLOGIA I TEORIA DEL CONEIXEMENT EN ARQUEOLOGIA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | EPISTEMOLOGIA I TEORIA DEL CONEIXEMENT EN ARQUEOLOGIA | Codi | 12645108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Segon | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Treballs | Elaboració d’un treball demostratiu individual | 45% | |
Debats | - Anàlisi de textos científics - Anàlisi de treballs multimèdia - Discussió a classe |
25% | |
Altres | Presentació pública del treballs individual |
30% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Els estudiants matriculats a la URV segueixen el sistema ECTS i tenen dret a les convocatòries d'avaluació indicades a la normativa acadèmica de grau i màster vigent. L'avaluació es centrarà en el treball individual d'aplicació, tant en l'anàlisi de recerques d'altri com en l'elaboració del propi treball. Finalitzat aquest treball, l'exposició oral, la capacitat de demostrar també oralment unes conclusions, serà la segona part més destacada, associada en bona mesura a l'avaluació de la seva capacitat de discussió de textos. L'avaluació dels coneixements adquirits es farà en funció de llur aplicació. No es preveu, doncs, una prova escrita. Aquesta guia docent és orientativa. En el cas de situacions d'emergència sanitària s'adaptarà l'avaluació perquè es pugui dur a terme d'acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. Qualsevol modificació s'informarà, si escau, mitjançant el fòrum de notícies del campus virtual (Moodle). |