2015_16
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Comunicació Estratègica en la Societat del Risc (2012)
 Assignatures
  INVESTIGACIÓ DE TEXTS MEDIÀTICS
DADES IDENTIFICATIVES 2015_16
Assignatura (*) INVESTIGACIÓ DE TEXTS MEDIÀTICS Codi 12765105
Ensenyament
Comunicació Estratègica en la Societat del Risc (2012)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
3 Obligatòria Primer 1Q
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Estudis de Comunicació
Coordinador/a
CASTELLÓ COGOLLOS, ENRIC
Adreça electrònica enric.castello@urv.cat
Professors/es
CASTELLÓ COGOLLOS, ENRIC
Web
Descripció general i informació rellevant Aquesta assignatura està dissenyada per a que l'estudiant conegui els principals métodes d'anàlisi de textos mediàtics, posant especial èmfasi en la perspectiva interpretativa. El curs posa accent en la mediatització del discurs. Després d'unes sessions introductòries a la investigació de textos en els mitjans, es procedeix a descriure l'anàlisi del contingut, l'anàlisi de marcs interpretatius, l'anàlisi del discurs i l'anàlisi narrativa, amb un accent en l'estudi del storytelling. Al llarg del curs es realitzen i comenten lectures. Els casos serveixen d'exemple per a entendre les diferents posicions epistemològiques entorn l'estudi de la comunicació. L'objectiu global de l'assignatura pretén que els estudiants adquireixin coneixements generals sobre els enfocaments existents en l'àmbit de la investigació del text mediàtic i siguin capaços d'aplicar dites lògiques a futurs treballs o a l'àmbit professional.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent