2019_20
Guia docent 
Facultat de Lletres
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Comunicació Estratègica en la Societat del Risc (2012)
 Assignatures
  INVESTIGACIÓ DE TEXTS MEDIÀTICS
   Fonts d'informació
Bàsica Altheide, David, Qualitative media analysis, Sage: Thousand Oaks, 1996
Fog, K. Et al , Storytelling. Branding in practice, Copenhagen: Springer-Sigma., 2010
Grandi, R, Texto y contexto en los medios de comunicación, Barcelona: Bosch, 1995
Herman, L. & Vervaeck, B. , Handbook of Narrative Analysis, Lincoln and London: University of Nebraska Press., 2005
Krippendorff, K. , Content Analysis. An introduction to its methodology, London: Sage., 2004
Matheson, D. , Media Discourses. Analysing Media Texts. , Maidenhead: Open University Press., 2005
Núñez, A. , ¡Será mejor que lo cuentes!: Los relatos como herramientas de comunicación. , Empresa Activa: Barcelona. , 2007
Reese, S. D., Gandy, O. H. Jr. & Grant, A, Framing Public Life. Perspectives on Media and our Understanding of the Social World. , Mahwah, NJ: Laurence Erlbaum., 2003
Reissner, S. y Pagan, V. , Storytelling in Management Practice, New York: Routlege., 2013
Salmon, Ch, Storytelling. La máquina de fabricar historias y formatear las mentes. , Barcelona: Península., 2008
Bourdieu, P, Language and symbolic power, Cambridge: Polity Press., 1992
Castelló, E., La mediatización del conflicto político. Conflictos y narrativas en el contexto español., Barcelona: Laertes., 2012
Winning with Words. The Origins and Impact of Political Framing, Schaffner, Brian F. and Sellers, Patrick, London: Routledge., 2010
Castelló, E, Identidades mediáticas. Introducción a las teorías, métodos y casos., , 2008
Boje, David M, Storytelling Organizational Practices, Routledge. London, 2014
Thier, Karin, Storytelling in Organizations : A Narrative Approach to Change, Brand, Project and Knowledge Management, Berlin, Germany : Springer., 2018
Castelló, Enric, Comunicación y ser de la organización, Tirant lo Blanch Humanidades, 2019

Complementària