2019_20
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Comunicació Estratègica en la Societat del Risc (2012)
 Assignatures
  COMUNICACIÓ ESTRATÈGICA DE LES MARQUES TERRITORI
   Continguts
Tema Subtema
1. El concepte de marques territori: marques ciutat, marques de destinació, etc.
2. La comunicació de les marques territori a través del marketing i de les relacions públiques.
3. La creació i la comunicació de les marques territori a través dels llocs web. Potencialitats i limitacions. La interactivitat. La concordança de la marca.
4. La comunicació de les marques territori a través dels social media.
5. La comunicació de crisi de les marques territori a través dels mitjans socials.
1.1. Definicions i conceptes.
1.2. Les funcions de les marques territori.
1.3. Les seves limitacions.
2.1. Les limitacions del marketing i les potencialitats de les relacions públiques.
3.1. Característiques de les webs per a una bona comunicació de les marques territori.
4.1. Usos i potencialitats dels social media.
4.2. Usos per part de les destinacions.
4.3. Usos per part dels públics.
5.1. Tipus de crisi en els territoris i les destinacions.
5.2. Com gestionar la comunicació de crisi a través dels mitjans socials.