Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Comunicació Estratègica en la Societat del Risc (2012) |
Assignatures |
COMUNICACIÓ ESTRATÈGICA DE LES MARQUES TERRITORI |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | COMUNICACIÓ ESTRATÈGICA DE LES MARQUES TERRITORI | Codi | 12765211 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Jul., Set. |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Jordi de San Eugenio, Manual de comunicación turística, Documenta Universitaria, 2011 G. Ashworth and M. Kavaratzis, Towards Effective Place Brand Management, Edwar Elgar, 2010 Gretzel, Law and Fuchs, Information and Communication Technologies in Tourism, Springer Wien, 2010 TURITEC, Actas del Congreso TURITEC, Universidad de Málaga, 2012 Assumpció Huertas, La comunicación de los territorios, los destinos y sus marcas, UOC Ediciones, 2014 Assumpció Huertas (Ed.), La comunicación de los destinos turísticos y sus marcas a través de los medios sociales, Universitat Rovira i Virgili, 2016 |
Complementària | |