Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Comunicació Estratègica en la Societat del Risc (2012) |
Assignatures |
ANÀLISI I ESTRATÈGIA COMUNICATIVA PER A NOUS PRODUCTES TURÍSTICS I D'ACTIVITATS D'OCI |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | ANÀLISI I ESTRATÈGIA COMUNICATIVA PER A NOUS PRODUCTES TURÍSTICS I D'ACTIVITATS D'OCI | Codi | 12765218 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
AAVV, The Future of travel. The new vocabulary of travel and tourism, Know, recurso electrónico Shone,P. , Contemporary tourist experience. Concepts and consequences, Sharpley, 2012 Morgan, M. ; Lugosi, P. , The tourism and leisure experience, Channel view publications, 2010 Agnete, S. Eide D. et al. , Handbook of research on Innovation in Tourism Industries, Edward Elgar Publising, 2014 OMT , Manual de Desarrollo de Productos turísticos, OMT, 2013 OMT, Panorama OMT del Turismo Internacional 2015, OMT, 2015 , Hosteltur, , , World Travel Market Report, , |
Complementària | |