1.- Valorar l'aportació individual a la participació dels treballs en grup.
2.- Detectar els dubtes dels continguts, per tal de poder corregir-los.
3.- Fomentar la recerca d'informació i la valoració crítica de la informació trobada.
4.- Fomentar l’ús de noves tecnologies i la recerca de noves aplicacions a la arqueologia.
5.- Capacitar l'alumne de l'habilitat per triar l'eina adequada al problema concret.
6.- Dotar l'alumne d'una capacitat crítica a l'hora d’avaluar els resultats obtinguts de la recerca computacional.
7.- Dotar d'eines per l'autoaprenentatge en l'àrea de l’estadística.
Durant
el curs 2021-22 s’atendrà a l’alumnat en tutoria individualitzada i/o grupal
per tal de resoldre possibles dubtes, consultes i altres qüestions
relacionades amb l’assignatura. La tutoria podrà ser presencial i/o virtual.
A principis de curs s’informarà l’estudiantat sobre com es portarà a terme
aquesta atenció personalitzada (horaris, si serà presencial, per correu
electrònic, Moodle...).
|