2018_19
Guía docente 
Facultad de Letras
A A 
castellano 
Enseñanza y Adquisi. de Inglés como Lengua Extranjera/Segunda Lengua (2015)
 Asignaturas
  LA PRONUNCIACIÓN EN LA CLASE DE LENGUA INGLESA
   Resultados de aprendizaje
Tipo A Código Resultados de aprendizaje
 A3 Reflexiona críticament sobre l'ensenyament-aprenentatge dels diferents nivells lingüístics (gramàtica, lèxic, fonètica, pragmàtica) i analitza, elabora, compara i avalua propostes didàctiques al respecte
Posseeix fluïdesa i precisió en l'ús instrumental i acadèmic de la llengua anglesa.
 A5 Analitza, compara, avalua i selecciona material adequat per presentar, practicar i corregir elements de la pronunciació, la gramàtica, el lèxic i la pragmàtica de la llengua anglesa
Argumenta i raona sobre com, quan, i de quina manera treballar la pronunciació, la gramàtica, el lèxic i la pragmàtica en la classe de llengua anglesa
 A6 Elabora propostes i activitats pràctiques per incorporar les diferents competències lingüístiques (pragmàtica, gramatical, lèxica, fonètica) en els programes docents
Tipo B Código Resultados de aprendizaje
 B4 Hace el trabajo previsto acuerdo con los criterios de calidad dados.
Tipo C Código Resultados de aprendizaje