2017_18
Guía docente 
Facultad de Letras
A A 
castellano 
Enseñanza y Adquisi. de Inglés como Lengua Extranjera/Segunda Lengua (2015)
 Asignaturas
  TRABAJO DE FIN DE MÁSTER
DATOS IDENTIFICATIVOS 2017_18
Asignatura (*) TRABAJO DE FIN DE MÁSTER Código 12865301
Titulación
Enseñanza y Adquisi. de Inglés como Lengua Extranjera/Segunda Lengua (2015)
Ciclo
Descriptores Cr.totales Tipo Curso Periodo Horarios y datos del examen
6 Trabajo fin de máster Primer 2Q
Modalidad y lengua de impartición Ver grupos de trabajo
Prerrequisitos
Departamento Estudios Ingleses y Alemanes
Coordinador/a
OLTRA MASSUET, MARIA ISABEL
Correo-e joaquin.romero@urv.cat
isabel.oltra@urv.cat
cristina.andreu@urv.cat
maria.riera@urv.cat
mar.gutierrezcolon@urv.cat
carmen.rueda@urv.cat
andrearoxana.bellot@urv.cat
katarzyna.baran@urv.cat
ancadaniela.frumuselu@urv.cat
olga.hryckiewicz@urv.cat
mireia.ortega@urv.cat
fernando.romeu@urv.cat
kai.voltmer@urv.cat
Profesores/as
ROMERO GALLEGO, JOAQUIN
OLTRA MASSUET, MARIA ISABEL
ANDREU JIMÉNEZ, MARIA CRISTINA
RIERA TOLÓ, MARIA
GUTIÉRREZ-COLON PLANA, MARIA DEL MAR
RUEDA RAMOS, MARIA DEL CARMEN
BELLOT ., ANDREA ROXANA
BARAN AGNIESZKA, KATARZYNA
FRUMUSELU ., ANCA DANIELA
HRYCKIEWICZ ., OLGA
ORTEGA DURAN, MIREIA
ROMEU ESQUERRE, FERNANDO
VOLTMER ., KAI-ALEXANDER
Web
Descripción general e información relevante The Final Master’s Project will be the final product of the student’s time at the URV, so they should be planning it from the beginning of their master’s program. The Final Master’s Project should be an original, unpublished piece of research on any aspect of teaching English as a foreign/second language. It may involve experimental or theoretical work, must be a piece of scholarly research that reflects your ability to: - Plan a research activity. - Present and develop a detailed methodology. - Apply the scientific method, which relies on critical thinking. - Formulate and assess hypotheses, and draw valid conclusions by providing reasonable and well-supported argumentation. - Frame the topic of the project within the broader literature on the field, showing knowledge of background and main works of the research area. - Critically analyze the literature. - Synthesize and communicate information as formal research that contributes knowledge to the field. - Use the English language to write and reflect about aspects of the teaching-learning process of the English language. The Final Master’s Project will be submitted in written form and electronically. It will also be presented in an oral defense in front of an evaluation committee.
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente.