Arqueologia del Quaternari i Evolució Humana (2006) |
Assignatures |
SISTEMES DE DOCUMENTACIÓ GRÀFICA EN ARQUEOLOGIA PLISTOCÈNICA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | SISTEMES DE DOCUMENTACIÓ GRÀFICA EN ARQUEOLOGIA PLISTOCÈNICA | Codi | 125031208 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Optativa | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1.- Comprendre l'evolució tècnica i metodològica del dibuix científic i concretament del dibuix en arqueologia prehistòrica. | A1 A2 A3 A7 A11 A13 |
B1 B2 B4 B6 B12 B13 B14 B15 |
C1 C2 C3 C4 C5 |
2.- Conèixer i aplicar els elements de geometria bàsica que intervenen en topografia. | A1 A2 A3 A7 A13 |
B1 B2 B4 B5 B6 B12 B13 B14 B15 |
C1 C2 C3 C4 C5 |
3.- Conèixer i aplicar els instruments que intervenen en la topografia arqueològica. | A1 A2 A3 A5 A6 A7 A9 A10 A11 A13 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B11 B12 B13 B14 B15 |
C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
4.- Conèixer i aplicar els mètodes necessaris de topografia aplicada a l'arqueologia prehistòrica. | A1 A2 A3 A5 A6 A7 A9 A10 A11 A13 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B11 B12 B13 B14 B15 |
C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
5.- Conèixer, dominar i aplicar programari de dibuix vectorial i d'emmagatzematge d'imatges BMP | A1 A2 A3 A5 A6 A7 A9 A10 A11 A13 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B11 B12 B13 B14 B15 |
C1 C2 C3 C4 C5 C6 |