Guia docent Facultat de Química |
català |
Grau de Química (2009) |
Assignatures |
ECONOMIA I GESTIÓ D'EMPRESES |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | ECONOMIA I GESTIÓ D'EMPRESES | Codi | 13204218 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Eduardo Bueno Campos, Curso Básico de Economía de la Empresa, 1ª, 2004 Eduardo Bueno Campos, Organización de Empresas: Estructura, Procesos y Modelos, 2ª, 2007 Alexander Osterwalder y Yves Pigneur, Generación de modelos de negocio, 1ª, 2011 Eduardo Bueno Campos , Curso Básico de Economía de la Empresa , 1ª, 2004 Jorge PELEGRÍN-BORONDO; Emma JUANEDA-AYENSA; Mario Arias-OLIVA; Carlos GONZÁLEZ-MENORCA, Umbrales psicológicos de precios: modelo de valoración de la oferta competitiva, Cuadernos de Estudios Empresariales, 2014 Jorge Pelegr?n-Borondo; Mario Arias-Oliva; Cristina Olarte-Pascual, Emotions, price and quality expectations in hotel services, Journal of Vacation Marketing, 2016 |
Complementària | |