Guia docent Facultat de Química |
català |
Grau de Bioquímica i Biologia Molecular (2009) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE GRAU |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE GRAU | Codi | 13214302 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
15 | Treball fi de grau | Quart | 2Q conv. única |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar | |
A2 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar | |
A3 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar | |
A4 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar | |
A5 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar | |
A6 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar | |
A7 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar | |
A8 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar | |
A9 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar | |
A10 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar | |
A11 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar | |
A12 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar | |
A13 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar | |
A14 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Es capaç d’integrar paradigmes d’altres disciplines | |
B2 |
Ser capaç d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets Ser capaç d'elaborar conclusions a partir d'uns resultats | |
B3 |
Ser capaç de plantejar un projecte de treball i haver-ho resolt satisfactòriament | |
B4 |
Ser capaç de plantejar un projecte de treball i haver-ho resolt satisfactòriament | |
B6 |
Ser capaç de defensar en públic els resultats obtinguts | |
B8 |
Ser capaç d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets Ser capaç de plantejar una hipòtesi i objectius Ser capaç de plantejar un projecte de treball i haver-ho resolt satisfactòriament | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Explica i justifica breument les seves opinions i projectes | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient | |
C4 |
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa | |
C6 |
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals |