TipoA
|
Código |
Competencias Específicas |
|
Comun |
|
AC1 |
Conèixer les tècniques de cromatografia avançada. |
|
AC2 |
Aplicar les tècniques d’HPLC. |
|
AC3 |
Conèixer les tècniques espectroscòpiques. |
|
AC4 |
Aplicar les tècniques espectroscòpiques en l’àmbit industrial. |
|
AC5 |
Conèixer les tècniques de caracterització de polímers. |
|
AC6 |
Aplicar les tècniques de RMN, IR, Raman, anàlisi tèrmic, determinació de pesos moleculars per la caracterització de polímers. |
|
AC7 |
Conèixer els aspectes catalítics dels processos industrials. |
|
AC8 |
Anàlisi de costos i de balanços. Càlculs de rendibilitat. Llenguatge financer. |
|
AC9 |
Gestió de productes i distribució. Emmagatzematge de productes i transport. |
|
AC10 |
Conèixer les normatives legislatives relacionades amb la indústria energètica. |
|
AC11 |
Aspectes legals relatius a riscos laborals. |
|
AC12 |
Conèixer i elaborar sistemes d’acreditació en qualitat total. |
|
AC13 |
Conèixer els compostos orgànics d’interès industrial i els processos productius. |
|
AC14 |
Conèixer les característiques de les aigües industrials, els processos de producció d'aigua i els tractaments d'aigües residuals. |
|
AC15 |
Gestionar productes industrials. |
|
AC16 |
Adquirir una formació global en assumptes vinculats amb l'administració i conèixer els requeriments, procediments i tràmits a seguir per tal de legalitzar i mantenir, una empresa. |
|
AC17 |
Conèixer les operacions unitàries en la indústria química: Destil•lació, separació en continu, absorció, bescanvi iònic, operacions amb membranes. |
|
AC18 |
Conèixer i aplicar les tècniques i estratègies de control de processos industrials les tècniques d'automatització. |
|
AC19 |
Conèixer els temes de seguretat, higiene i ergonomia propis de les plantes químiques i la seva legislació. |
|
AC20 |
Conèixer els diferents sistemes d’acreditació de la qualitat. |
|
AC21 |
Conèixer les tècniques analítiques de determinació de contaminants |
|
AC22 |
Conèixer els contaminants ambientals més importants |
TipoB
|
Código |
Competencias Transversales |
|
Comun |
|
BC1 |
Creativitat. Desenvolupar idees i projectes originals. |
|
BC2 |
Treballar autònomament amb iniciativa. |
|
BC3 |
Flexibilitat. Disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants. |
|
BC4 |
Resoldre problemes de manera efectiva. |
|
BC5 |
Transferibilitat. Aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica. |
|
BC6 |
Actuar amb un esperit crític i responsable. |
|
BC7 |
Considerar l’ètica i la integritat intel•lectual com a valors essencials a la pràctica professional. |
|
BC8 |
Autoestima professional. Comprendre el valor del propi coneixement i del seu impacte a la societat/comunitat. |
|
BC9 |
Disponibilitat a la participació compromesa en la vida social. |
|
BC10 |
Lideratge. |
|
BC11 |
Treballar en equip i gestionar equips. |
|
BC12 |
Assertivitat. Comunicar de manera clara i sense ambigüitats tant a audiències expertes com no expertes. |
|
BC13 |
Aprendre a aprendre. |
|
BC14 |
Planificació i organització. |
|
BC15 |
Promoure una actitud orientada a la motivació per la qualitat. |
|
BC16 |
Sensibilitat pel medi ambient. |
TipoC
|
Código |
Competencias Nucleares |
|
Comun |
|
CC1 |
Domini de l’expressió i la compressió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau. |
|
CC2 |
Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau. |
|
CC3 |
Desenvolupament d’una perspectiva global del món en l’àrea específica on s’ubica el postgrau. |
|
CC4 |
Desenvolupament d’habilitats informacionals. |
|
CC5 |
Gestió del temps per al desenvolupament acadèmic i professional. |
|
CC6 |
Desenvolupament de processos d’incorporació al món del treball (compte d’altres i/o empreneduria). |
|
CC7 |
Comprometerse con la ética y la responsabilidad social como ciudadano/na y como profesional (Ciudadanía) |
|
CC8 |
Definir y desarrollar el proyecto académico y profesional que se plantea en la universidad (Orientación profesional) |