|
CE2 |
Reconèixer i interpretar una prova pericial. |
|
CE4 |
Adquirir habilitats i destreses en relació amb les tècniques d'anàlisi i caracterització de diferents tipus d'evidències forenses: Cromatografia de Gasos-Espectrometria de Masses (GC-MS), Cromatografia de Líquids-Espectrometria de Masses (LC-MS), Difracció de Raigs X (DRX), Espectroscòpia infraroja transformada de Fourier (FTIR), Espectroscòpia Raman, Fluorescència de Raigs X (FRX), Espectroscòpia ultraviolada-visible, Espectroscòpia d'absorció atòmica (AAS), Espectrometria d'emissió atòmica amb plasma acoblat inductivament (ICP-AES) , Microscòpia electrònica de transmissió (TEM), Microscòpia electrònica de rastreig (SEM), Anàlisi termogravimètrica (TGA). |
|
CE6 |
Analitzar restes de fibres, polímers, documents, tintes i pintures, que es troben en l'escena d'un crim. |
|
CE8 |
Explicar els fonaments i aplicacions de la balística. |
|
CE10 |
Conèixer les característiques dels short tàndem repeats (STRs) d'interès forense i dels polimorfismes de l'anàlisi forense de l'ADN mitocondrial. |
|
CE12 |
Comprendre els factors que dificulten la interpretació dels perfils d'ADN en l'anàlisi forense: problemes metodològics i barreges de ADNs. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
CT1 |
Desenvolupar l'autonomia suficient per treballar en projectes d'investigació i col·laboracions científiques o tecnològiques del seu àmbit temàtic. |
|
CT2 |
Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació. |
|
CT3 |
Resoldre problemes complexos de manera crítica, creativa i innovadora en contextos multidisciplinaris. |
|
CT4 |
Treballar en equips multidisciplinaris i en contextos complexos. |
|
CT5 |
Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d'audiències. |
|
CT6 |
Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional. |
|
CT7 |
Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà i com a professional. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
C1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
|
C2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
|
C3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
|
C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
|
C5 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |
|
C6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Aclariments al model de competències |
El model de competències de la URV s’ha
actualitzat. El nou model consta de les competències específiques pròpies de
cada titulació i les competències transversals comunes a totes les titulacions
de la URV (que substitueixen les antigues transversals i nuclears). En aquesta pàgina es veuen les competències específiques i transversals
vigents en aquesta titulació. Tot i que també estan llistades les competències
nuclears, aquestes no tenen vigència perquè estan integrades dins de les
competències transversals. |