TipusA
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Comú |
|
AC1 |
Dissenyar processos químics per la indústria i el laboratori emprant vies catalítiques que acompleixen el futurs estàndards de sostenibilitat en les àrees d’energia, materials, salut, agricultura, cosmètica i intermedis químics. |
|
AC2 |
Conèixer el gran ventall d’alternatives per assolir les transformacions químiques relacionades amb CE-1 i els rellevants factors econòmics i medioambientals (HSE, salut, seguretat, medi ambient). |
|
AC3 |
Conèixer i apreciar els temes crítics que afecten als químics d’una banda i als enginyers químics d’un altra que permetin arribar a una col·laboració fructífera en totes les etapes del projecte. |
|
AC4 |
Ser capaços d’aportar les dades necessàries per avaluar els factors econòmics, salut, seguretat, i medi ambient i drets de propietat intel·lectual (IP) a totes les etapes d'un projecte. |
|
AC5 |
Dissenyar, sintetitzar i avaluar sistemes catalítics dins d’un equip de químics i enginyers químics. |
|
AC6 |
Preparar propostes de recerca aplicada, realitzar recerques bibliogràfiques aprofundides, realitzar experimentació i elaborar conclusions i preparar informes. |
|
AC7 |
Conèixer les tècniques modernes de descobriment i optimització de nous catalitzadors. |
|
AC8 |
Dissenyar i executar nous processos en les diferents àrees de la catàlisi tenint en compte els requeriments indicats a la CE1. |
|
AC9 |
Dissenyar i sintetitzar nous catalitzadors fent servir tècniques modernes de síntesi, caracterització estructural, tant química com física, experimentació d’alt rendiment, anàlisi de dades, modificació d’enzims, i química computacional. |
|
AC10 |
Dissenyar catalitzadors en funció de la cinètica i del mecanisme de la reacció a catalitzar i del coneixement sobre materials. |
|
AC11 |
Sintetitzar i preparar catalitzadors màssics, suportats, solubles i insolubles en el medi de reacció, en petita i gran escala. |
|
AC12 |
Estudiar la recuperació, desactivació i regeneració de catalitzadors. Costos. |
|
AC13 |
Resoldre problemes medioambientals mitjançant l’ús de processos catalítics. |
|
AC14 |
Concebre, iniciar, dissenyar, planificar, executar i supervisar projectes de R+D. |
|
AC15 |
Entendre el paper de la química en una societat sostenible i apreciar les actituds de la societat. |
|
AC16 |
Dissenyar i executar nous processos en les diferents àrees de la catàlisi tenint en compte els requeriments indicats a la CE1. |
|
AC17 |
Modelitzar sistemes catalítics químics i bioquímics a escala de laboratori. |
|
AC18 |
Modelitzar sistemes catalítics químics i bioquímics a escala de laboratori. |
|
AC19 |
Dissenyar i optimitzar processos catalítics enantioselectius. |
|
AC20 |
Conèixer i utilitzar els mètodes combinatoris aplicats a l'optimització de catalitzadors. |
|
AC21 |
Conèixer els sistemes catalítics moleculars i supramoleculars. |
|
AC22 |
Conèixer les estratègies generals per la síntesi de compostos químics. |
|
AC23 |
Dissenyar reactors catalítics. |
|
AC24 |
Dissenyar processos industrials amb tecnologies de producció i transformació. |
|
AC25 |
Assajar les propietats catalítiques de qualsevol material en reactors de tipus batch i de flux continu. |
|
AC26 |
Gestió ambiental i de l’energia. |
|
AC27 |
Determinar limitacions de transferència externa i interna de matèria i energia i els intervals d’operació. |
|
AC28 |
Disseny del control dels processos catalítics de qualsevol tipus. |
|
AC29 |
Concebre, iniciar, dissenyar, planificar, executar i supervisar projectes industrials. |
|
AC30 |
Escalar processos a escales pilot i industrial. |
|
AC31 |
Desenvolupar dissenys eficients d’estudis experimentals o de simulació numèrica, incloent l’anàlisi de dades obtingudes. |
TipusB
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC1 |
Creativitat. Desenvolupar idees i projectes originals |
|
BC2 |
Treballar autònomament amb iniciativa |
|
BC3 |
Flexibilitat. Disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants |
|
BC4 |
Resoldre problemes de manera efectiva |
|
BC5 |
Transferibilitat. Aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica |
|
BC6 |
Actuar amb un esperit crític i responsable |
|
BC7 |
Considerar l’ètica i la integritat intel·lectual com a valors essencials a la pràctica professional |
|
BC8 |
Autoestima professional. Comprendre el valor del propi coneixement i del seu impacte a la societat c¡/comunitat |
|
BC9 |
Disponibilitat a la participació compromesa en la vida social |
|
BC10 |
Lideratge |
|
BC11 |
Treballar en equip i gestionar equips |
|
BC12 |
Assertivitat. Comunicar de manera clara i sense ambigüitats tant a audiències expertes com no expertes. |
|
BC13 |
Aprendre a aprendre |
|
BC14 |
Planificació i organització |
|
BC15 |
Promoure una actitud orientada a la motivació per la qualitat |
|
BC16 |
Sensibilitat pel medi ambient |
TipusC
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC1 |
Domini de l’expressió i la compressió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau. |
|
CC2 |
Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau |
|
CC3 |
Desenvolupament d’una perspectiva global del món en l’àrea específica on s’ubica el postgrau |
|
CC4 |
Desenvolupament d’habilitats informacionals |
|
CC5 |
Gestió del temps per al desenvolupament acadèmic i professional |
|
CC6 |
Desenvolupament de processos d’incorparació al món del treball (compte d’altres i/o empreneduria). |