2011_12
Guia docent 
Facultat de Medicina i Ciències de la Salut
A A 
català 
 
 
Medicina (1994)
 Assignatures
  MALALTIES RENALS I URINÀRIES
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Descripció dels objectius d'aprenentatge l'assignatura i les característiques de la metodologia docent i avaluadora que tindrà lloc.
Sessió Magistral Classes magistrals que pretenen abordar l'assoliment de coneixements teòrics. L'abordatje descriptiu i definitori de termes i conceptes. Comporta un treball addicional per part de l'alumne, no presencial, amb la finalitat de recordar els conceptes explicats. Per això el factor de treball és de 1.5 per cada hora magistral.
Pràctiques a laboratoris El laboratori és el laboratori d'habilitats clíniques. Es preten abordar bàsicament dos elements: 1. La relació metge-malalt amb tot el que fa referència a habilitats comunicatives, capacitat d'extreure dades, exploració física. Per a dur a terme aquesta activitat es disposa de pacients simulats i pacients monitor. La pràctica totalitat de la tasca es ralaitza al laboratori. 2. Adquisició d'habilitats tècniques mitjançant l'ensinistrament repetitiu amb maniquís.
Seminaris Discusió de casos
Metodologies integrades Resolució de problemes clínics
Pràcticum Pràctiques clíniques als hospitals universitaris