2010_11
Guia docent 
Facultat de Medicina i Ciències de la Salut
A A 
català 
 
 
Fisioteràpia (1993)
 Assignatures
  FISIOTERÀPIA II
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Les dues primeres classes teòriques es dediquen a introduïr l'assigantura, explicar la metodologia i repartir els alumnes en els centres de pràctiques.
La primera setmana de pràctiques és un mòdul introductori a l'exploració dels pacients i a l'ús de la fitxa de fisioteràpia.
Sessió Magistral Els 9 crèdits teòrics de l’assignatura s’imparteixen en forma de classes participatives.
Resolució de problemes, exercicis L'alumne ha de preparar les activitats (1r Q) i els casos clínics (2 Q) fora de l'aula.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Els 9 crèdits teòrics de l’assignatura s’imparteixen en forma de classes participatives, basades en la resolució d'activitats i casos clínics. El material bàsic necessari per treballar-los es dóna a l'alumne en format paper abans de l'inici de cada unitat didàctica.
Pràctiques a laboratoris Pràctiques realitzades a l’aula d’habilitats amb objectiu de facilitar a l’alumne destresa en la realització de les maniobres. A fi que l'alumne pugui repetir les pràctiques realitzades a classe, disposa de la guia de pràctiques.
Pràcticum Pràctiques als centres assistencials. Es facilita una guia per tal d'orientar aquestes pràctiques i connectar-les amb les realitzades a la Facultat.
Seminaris El tema de cremats s'imparteix en forma de seminari
Metodologies integrades El segon quadrimestre es treballen dos casos clínics de pacients afectats de patologia traumatològica i ortopèdica on l’alumne integra els coneixements adquirits en les sessions magistrals i en les pràctiques de laboratori.
Estudis previs En el material docent s'indiquen lectures i activitats d’aprofundiment. A més, es convenient llegir aquest material abans d'anar a classe.