Grau de Fisioteràpia (2010) |
Assignatures |
FONAMENTS DE FISIOTERÀPIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | FONAMENTS DE FISIOTERÀPIA | Codi | 14214112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A13 |
Relacionar la història i principis de la Fisioteràpia amb la realitat actual. | |
A16 |
Identificar els diferents tipus de raonament clínic que s'utilitzen en Fisioteràpia i saber-los aplicar-los en els casos clínics plantejats. | |
A27 |
Plantejar el model general d'intervenció en fisioteràpia. Saber utilitzar-lo en els casos clinics plantejats | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Col·laborar, dins del treball en grup, per tal de construir coneixement compartit. Participar en el diàleg escoltant les aportacions dels companys, compartint perspectives i buscant que s'arribi a acords. | |
B2 |
Resoldre els problemes plantejats a classe seguint un mètode, identificant les pròpies necessitats d'informació, sabent on trobar-la i utilitzant-la en la resolució del problema | |
B4 |
Presentar resultats d'allò que s'espera en el temps previst i mostrar reflexió sobre el seu procés d'aprenentatge | |
B5 |
Facilitar la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen en el treball de grup | |
B6 |
Ser capaç de fer una exposició oral ben estructurada, amb els mitjans audiovisuals adequats i de contestar a les preguntes que se li formulin, així com d'intervenir en les exposicions orals dels companys i fer preguntes pertinents i ben formulades | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut | |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient | |
C4 |
Produeix un text escrit gramaticalment correcte | |
C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones | |
C6 |
Identifica necessitats de formació |