Grau de Fisioteràpia (2010) |
Assignatures |
MÈTODES ESPECÍFICS D'INTERVENCIÓ EN FISIOTERÀPIA I |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | MÈTODES ESPECÍFICS D'INTERVENCIÓ EN FISIOTERÀPIA I | Codi | 14214119 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
5 | Obligatòria | Segon | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A14 |
Comprendre i realitzar els mètodes i tècniques específics referits a l'aparell locomotor (incloent teràpies manuals, teràpies manipulatives articulars, osteopatia i quiropràxia), als processos neurològics, a l'aparell respiratori i al sistema cardiocirculatori. | |
A28 |
Conèixer les tècniques i mètodes de: teràpia manual, reeducació postural en la correcció de les deformitats ortopèdiques reumatològica i ortopèdia i tractament del dolor miofascial mitjançant les tècniques derivades d'aquest concepte. | |
A29 |
Conèixer de les tècniques específiques, els seus fonaments, les seves indicacions i contraindicacions, les seves limitacions, els seus riscos, les precaucions i la seva idoneïtat en base a l'evidència científica. | |
A31 |
Identificar i comprendre els factors que influeixen en els processos sobre els quals actua el fisioterapeuta, el que li permet utilitzar els mètodes de tractament habituals amb una millor comprensió i, fins i tot, modificar de forma racional. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació Es capaç d’integrar paradigmes d’altres disciplines | |
B4 |
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst | |
B5 |
Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen a l’ equip | |
B6 |
Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut | |
C4 |
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric |