2020_21
Guia docent 
Facultat de Medicina i Ciències de la Salut
A A 
català 
 
 
Grau de Fisioteràpia (2010)
 Assignatures
  MÈTODES ESPECÍFICS D'INTERVENCIÓ EN FISIOTERÀPIA II
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries A l'inici del curs s'exposaran les característiques de l'assignatura (metodologia) i les normes per part del professor responsable de l'assignatura.
Sessió Magistral Pla B (presencialitat adaptada). Les classes teòriques es faran a partir de: classes gravades amb ppoint que es penjaran a Moodle (format virtual) i també es faran classes amb format semipresencial (el 50% dels alumnes podran assistir a l’aula i la resta seguiran la classe per videoconferència). Les classes fetes de forma semipresencial seguiran el mètode invers (a partir de les classes fetes amb gravació de ppoint i el material de suport proporcionat a l’alumne es resoldran dubtes o casos clínics). Si pel motiu que sigui la semipresencialitat no és possible, es podrà utilitzar el format de classe per videoconferència (M. Teams).
Pràctiques a laboratoris Les classes pràctiques es duran a terme utilitzant diferents metodologies i amb diferents formats:
-Cada grup de pràctiques (A, B o C), es dividirà en 2 grups (que es podran visualitzar en el cronograma de l’assignatura) per poder fer les pràctiques amb la màxima seguretat per mantenir la distància personal adequada.
Els continguts pràctics estaran formats per diferents blocs que s’especifiquen en el cronograma. Cada bloc treballarà metodologies similars per assolir els continguts però que es podran adaptar (per cada professor) per facilitar l’aprenentatge.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Al final de cada bloc es faran un o més casos clínics (en funció dels continguts impartits) per tal d'integrar l'aprenentatge que els alumnes hauran de resoldre, corregir (amb el suport del professor) i practicar.
Atenció personalitzada Els alumnes tindran la possibilitat de resoldre els seus dubtes, individualment (e-mail professor) o al fòrum de dubtes de l'assignatura.