Grau de Fisioteràpia (2010) |
Assignatures |
PRÀCTIQUES CLÍNIQUES I |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | PRÀCTIQUES CLÍNIQUES I | Codi | 14214125 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A14 |
Aplicar els procediments apresos, corresponents a les diferents matèries estudiades. Determinar el diagnòstic de Fisioteràpia | |
A19 |
Aplicar els mecanismes de garantia de qualitat del centre on es realitza l'activitat | |
A24 |
Elaborar i emplenar de forma sistemàtica la història clínica de fisioteràpia registrant tots els passos des de la recepció del pacient fins l'informe d'alta | |
A25 |
Saber fer la valoració inicial del pacient utilitzant valoracions, test i comprovacions funcionals adequades en cada cas | |
A27 |
Definir i dissenyar el pla de tractament utilitzant teories mètodes i tècniques | |
A28 |
Aplicar el pla de tractament utilitzant les eines terapèutiques pròpies de la fisioteràpia | |
A29 |
Avaluar els resultats obtinguts en el tractament de fisioteràpia establir criteris de resultats i redefinir objectius si és necessari | |
A33 |
Estar preparat per a la incorporació immediata com a professional en el món del treball | |
A34 |
Manifestar respecte, valoració i sensibilitat davant el treball en les pràctiques hospitalàries Mantenir una actitud de responsabilitat pels compromisos adquirits en vers al pacient, ell mateix, els companys, i al professorat Adquirir els coneixements necessaris i demostrar la capacitat per comunicar-se adequadament amb el pacient dins de la fase de l'entrevista i / o durant l'aplicació del tractament així com amb la resta de l'equip interdisciplinari | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Comparteix i assumeix els objectius d’ aprenentatge proposats pel professor Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes Comprèn els elements que composen una disciplina Reconeix la rellevància dels esquemes mentals diferents al seu Selecciona un procediment d’ entre els que li proposa el professor Adapta els objectius d’aprenentatge proposats pel professor/a Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació Contrasta els esquemes mentals propis amb els dels demés i ho aprofita com a oportunitat d’aprenentatge Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació | |
B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada | |
B5 |
Identifica els objectius col·lectius del grup amb els seus propis | |
B11 |
Establir confiança entre el fisioterapeuta i el pacient, respectant-lo i adoptant una postura empàtica i holística | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient | |
C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones |